Niech zaczyna się zabawa!
STIHL inwestuje w koncepcję zabawy!
Opracowaliśmy nową koncepcję zabawy dla STIHL. Koncepcję, która idealnie pasuje do wizerunku i filozofii firmy STIHL.
Koncepcja zabaw znajduje się w centrum sklepu, tworząc relaksujące otoczenie dla rodzin. STIHL oferuje kącik zabaw dla dzieci, w którym dzieci mogą bawić się przez około pół godziny, co jest niezbędne, aby zapewnić rodzicom informacje i porady dotyczące produktów. Kącik dla dzieci wzmacnia również wizerunek i rozpoznawalność marki STIHL.
Koncepcja zabaw znajduje się w centrum sklepu, tworząc relaksujące otoczenie dla rodzin. STIHL oferuje kącik zabaw dla dzieci, w którym dzieci mogą bawić się przez około pół godziny, co jest niezbędne, aby zapewnić rodzicom informacje i porady dotyczące produktów. Kącik dla dzieci wzmacnia również wizerunek i rozpoznawalność marki STIHL.
Proces projektowania
Produkty STIHL zainspirowały naszych projektantów. Uwzględnili je w koncepcji zabawy. Interaktywny ekran zamienił się w robota, miękki element softplay w pień drzewa, a na ścianie umieszczono dużą taśmę mierniczą, aby dzieci mogły się zmierzyć.Czy Ty również chcesz stworzyć takie doświadczenie w swojej organizacji?
Skontaktuj się z nami
Sven, projektant IKC: " STIHL dał mi pełną swobodę, której potrzebowałem, aby wprowadzić produkty STIHL oraz ich detale w świat dzieci".
Udział