Ontwikkeling van de supermarkt
IKC Aktualności
Udział

Ewolucja Supermarketu

W 45. tygodniu wszystko o supermarketach: "Week of the Supermarket". Wydarzenie po raz pierwszy w tym roku zorganizowane przez czasopismo branżowe Distrifood, a dzięki podjętym działaniom odbyło się cyfrowo. Poprzez prezentacje, różne osoby z sektora supermarketów przedstawiły swoje poglądy na temat branży detalicznej i poruszyły różne tematy, takie jak: jak zmieniły się supermarkety, trendy w asortymencie produktów, zielona rewolucja i innowacje w sklepach. Odbyły się również wywiady z prezesami i dyrektorami sklepów Albert Heijn, Jumbo, Hoogvliet i Plus Supermarkets.

To wystarczający powód, aby przyjrzeć się przemianom w sektorze supermarketów. Tam, gdzie ludzie chodzili do sklepu spożywczego i musieli wykrzykiwać każdy produkt za ladą, od 1946 r. w Holandii można było pójść do sklepu samoobsługowego. Od czasu pojawienia się sklepów samoobsługowych, przedsiębiorcy mogą poświęcać coraz więcej uwagi budowaniu relacji i pozytywnych doświadczeń u klientów supermarketów. Klienci cenią sobie, że sami wybierają sobie produkty spożywcze, a przedsiębiorcy rozwijająi swoją ofertę.

"Mamo, idziemy dziś do supermarketu, gdzie jest ekran z grami?

W dzisiejszych czasach klienci chcą doświadczać innych wrażeń, gdy odwiedzają supermarket. Coraz częściej supermarket jest miejscem, do którego ludzie nie chodzą, ponieważ lodówka jest pusta lub na codzienne zakupy, ale także po to, aby doświadczyć czegoś nowego i poznać innych. Zmysły są stymulowane, wiele supermarketów na to reaguje; można zobaczyć, poczuć, powąchać, smakować, odkryć i porównać produkty.  

Nadejście IKC!

IKC od lat jest dostawcą koncepcji zabaw dla supermarketów. W 2001 roku zainstalowaliśmy nasz pierwszy kącik dla dzieci w holenderskim supermarkecie, a następnie u wielu innych przedsiębiorców supermarketów. Nasze koncepcje zabaw zapewniają rodzicom dłuższy czas na zakupy spożywcze i większą skłonność do pójścia do konkretnego supermarketu, co zapewnia większe obroty. Opracowując kącik dla dzieci w ramach identyfikacji wizualnej firmy, dzieci już od najmłodszych lat poznają markę supermarketu, co zapewnia pozytywne doświadczenie marki. W końcu dzisiejsze dziecko jest klientem późniejszego pokolenia. 

Matki wolą przychodzić do nas na zakupy spożywcze, ponieważ mogą zabrać ze sobą swoje dzieci". Albert Heijn.

Wij nemen u hieronder mee in de ontwikkeling van de supermarktbranche, waarin IKC door de jaren heen en tot op de dag van vandaag een grote rol heeft gespeeld.Chcemy pokazać Wam ewolucję sektora supermarketów, w którym IKC odegrało główną rolę przez lata i do dziś.

Эволюция супермаркета